FAQ

Antwoorden op de veelgestelde vragen hebben we hier voor je op een rij gezet. Staat jouw antwoord er niet tussen? Kijken dan ook op de andere support pagina’s of stuur ons een bericht via de contactpagina of chat.

Hoe plaats ik mijn bestelling? 

Bestellen bij ons is super simpel. Je hoeft geen account aan te maken, maar dit kan wel handig zijn als je nog een keer een bestelling zou willen plaatsen.

Zo werkt het:

  • Plaats je product(en) in het winkelmandje;
  • Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling;
  • Vervolgens ga je naar ‘bestelling afronden’;
  • Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres;
  • Wanneer al je gegevens kloppen, klik je op ‘betalen’;
  • Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.

Klaar! Wij verzorgen de rest.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra je bestelling betaald is ontvang je een betaalbevestiging via e-mail en gaan wij voor jou aan de slag. We zorgen er voor dat je bestelling binnen 1-3 werkdagen geleverd is. 

Zodra het pakketje op de post zit ontvang je hier een bevestiging van via e-mail. Wij versturen het pakketje via PostNL. Wanneer PostNL er mee aan de slag gaat ontvang je van hun een track&trace code, hiermee kan je het pakketje volgen. 

Heb je ook een account aangemaakt? Dan is de track&trace code hier ook te vinden. 

Wat zijn de verzendkosten? 

Verzending van producten wordt altijd uitgevoerd met onze eigen FK living auto of door een andere koerier. Bij het afrekenen kun je kiezen uit de volgende opties:

  • Levering aan de deur (per koerier) € 39,00. Gratis vanaf 4 panelen.
    – Goederen naar binnen tillen niet inbegrepen. Levering tot aan de deur.
  • Afhalen op ons adres. Afhalen is gratis. Het product kan doordeweeks tussen 10-16 uur worden afgehaald op onderstaand adres;
Schipholweg 993

2143 CG Boesingheliede

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze via onze website opnieuw aanvragen. Ga naar de mijn account omgeving en klik op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”. Je ontvangt dan per e-mail instructies om je wachtwoord te herstellen. Let op: dit kan 10 minuutjes duren, niet binnen 10 minuten ontvangen? Check je spam mail. 

Welke betaalmethodes zijn er?

Betalen willen we ook graag zo makkelijk mogelijk voor je maken, op dit moment kan je betalen met Ideal en Creditcard. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt de mogelijkheid de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien de materialen door ons opgehaald dienen te worden, zijn de retourkosten voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan FK living geretourneerd moeten worden. 

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, minus de  transportkosten (zowel brengen als retour) binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product in goede orde retour is ontvangen.

 Uitzonderingen

  • Maatwerk-bestellingen kunnen niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk verstaan wij de producten die niet standaard tot ons assortiment behoren of speciaal op maat zijn gemaakt.

  • Producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop FK living geen invloed heeft.

  • Geleverde producten die snel kunnen bederven of verouderen, zoals etenswaren met een beperkte houdbaarheidsdatum.

  • De levering van producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.

  • De levering van producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten.

Wanneer krijg ik mijn geld terug van de retouren?

Je hebt de mogelijkheid om een bestelling te annuleren of te retourneren.

  • Bij annulering wordt het bedrag direct terug gestort op uw rekening. Dit kan alleen als de bestelling nog niet verwerkt is.

  • Bij retourneren, maken wij het bedrag over wanneer de producten in goede staat zijn retour gekomen, minus de transportkosten voor het bezorgen en minus de transportkosten voor het ophalen.

  • We rekenen € 59,00 transportkosten voor het ophalen van goederen.